Leila Meachamová: Poselství růží

Mary Toliverová netušila, že její rodinu po staletí provází prokletí, které je spojeno s bavlníkovou plantáží. Avšak jakmile zdědila rodnou půdu, plně pocítila jeho drtivou přítomnost. Poslední vůlí byla ustanovena jako jediná majitelka plantáže a její rodina se na ní stala závislou. Mary se postupně dostává do područí plantáže, kvůli které je ochotná obětovat nejen svou rodinu, ale i osudovou lásku. Když nastane čas, aby sepsala svou poslední vůli a půdu předala dál, jako jediná možná volba se ukazuje její neteř Rachel, která má stejný zápal pro rodinný odkaz, jako Mary. Proto je velkým překvapení, když plantáž nezdědí. Pochopí Rachel, že by plantáž pro ni byla prokletím, nebo využije své toliverské tvrdohlavosti a půjde za znovunabytím rodné půdy?

Poselství růží je typická rodinná sága, která se zabývá životem tří spřátelených rodin, jejich osudy, ztrátami a bolestmi. Autorka výstižně popisuje život plantážnických rodin na počátku 20. století, jejich odhodlání a oběti pro zachování rodu.

Leila Meachamová napsala velmi čtivý příběh, který je proložen osudovými příběhy, silnými  postavami a barvitým vyprávěním. Poselství růží se díky excelentnímu popisu autorky stává nepostradatelnou knihou nejen pro všechny milovníky červené knihovny, ale i pro všechny čtenáře, kteří rádi tráví čas s příjemným čtením a nechávají se unášet propracovaným dějem.

Díky čtivosti, svižnému ději a zejména zajímavým příběhům, které dokáží překvapit, si knížka zaslouží poctivých 70%

O autorce

Leila Meachamová je spisovatelka a bývalá učitelka. V době, kdy učila angličtinu, napsala několik milostných románů. Knihu „Poselství růží“ dokončila, když jí bylo 65, ale pracovala na ní již od poloviny osmdesátých let. Spisovatelskému povolání se naplno věnuje až po odchodu do důchodu, kdy měla čas svůj román dokončit. V roce 2012 vydala další román pod názvem „Tumbleweeds“.