I zamilované páry zažívají kotrmelce

Vyléčený sukničkář Drew konečně dostal tu, která mu naprosto popletla hlavu, a i po dvou letech je jejich vztah stejně vášnivý a plný překvapení. Kate se už tak nějak vyrovnala s tím, že když si chtějí někam vyjít, narazí na nějakou z jeho bývalek, které by s Drewem rozhodně chtěly druhou jízdu, ale její přítel má oči jen pro ni. Vše se změní v okamžiku, kdy je Kate postavena před důležitý životní krok a tentokrát nerozhoduje jen sama za sebe.

Ačkoliv ji srdce bolí z toho, čeho byla svědkem, musí si nejdřív promyslet, jakým směrem se teď bude její život ubírat. Drew jí jasně řekl své stanovisko k celé věci a ukázal jí, kde jsou dveře. Kate se tak vrací do rodného města, aby si nejen lízala rány, ale také se znovu postavila na vlastní nohy. Musí teď v životě bojovat za daleko víc…

Emma Chase i v druhém díle série Zapletený ukázala, že dokáže přednést naprosto obyčejnou zápletku originálním způsobem. Stejně jako Drew je i Kate vtipným a rázným vypravěčem, který popisuje věci tak, jak jsou, a nebere si servítky. Hlavní zápletka Zaskočeného je jednoduchá jako facka a i když polovinu času koulíte očima nad zjevným faktem nepochopení jedné nevinné věci, hltáte stránku za stránkou, protože čekáte, jestli vše dobře skončí. Kniha vám tak uteče neuvěřitelně rychle a vy se zájmem začnete vyhlížet další díly.

Protože jsem nekonečný romantik, užívala jsem si knihu od začátku do konce. Lechtivé scény jsou pořádně peprné, vtipné narážky a některé dialogy velice úsměvné, vnitřní myšlenky a nepochopení hlavní hrdinky (a potažmo i jejího partnera) jsou srdcebolné a pěkně trýznivé. Všechno je namixováno v tom správném poměru a rozhodně nenudí.

Autorka: Petra Sýkorová