Zvolit ve jménu lásky

Travis si žil svůj klidný život, chodil surfovat, plachtit, trávil spokojené chvíle s přáteli a se psem. Občas si vyrazil na rande, ale nikdy nic vážného nehledal. Žádná žena mu docela neuhranula, až do jednoho letního večera, kdy mu na verandu vtrhla dírou v plotě rozlícená sousedka Gabby, aby Travisova psa obvinila z otcovství. Travis ji pošle do patřičných mezí s radou, ať fenu vezme k veterináři. Jaké je další den Gabbyino překvapení, když v ordinaci najde doktora Travise?

Vztah se pomalu a nenápadně začne měnit z prostého sousedského respektu na pevnou a hlubokou lásku. Po jedenácti letech je Travis vinou nehody postaven před zásadní volbu. Dokáže ve jménu lásky zabít a zničit vše, co je mu drahé? Jak daleko jsme vlastně schopni kvůli milovanému zajít?

Román Volba vypráví příběh jedné neobyčejně obyčejné lásky, která dozrála během jediného víkendu, aby hrdinové její plody sklízeli celý život.

Milovníci uvěřitelných milostných románů se u Volby nepokrytě zaradují. Nicholas Sparks opět dokázal, že nejlepší příběhy pro ženy, tedy o lásce, touze a nepředvídatelnosti osudu, jednoduše píší muži. Už několik desítek let přináší čtenářům napětí, naději i víru, že s láskou a pochopením člověk nejdál dojde. V novém románu Volba, vyšlém v nakladatelství Ikar, stvořil další dva sympatické hrdiny, které vzájemná náklonnost a vášeň převálcuje, a dovolí jim prožít krásný, i když mnohdy složitý, život.

Volba se ideálně hodí ke kávě na krásné jarní odpoledne. Mějte však na paměti, že se čte tak rychle, že u jednoho šálku zvládnete minimálně půlku příběhu.

Autorka: Helena Herynková

Kniha se letos dočkala i filmové adaptace: