Coco Pinchard blog

Lov na štěstí s Coco Pinchardovou

Coco Pinchardová je začínající spisovatelka, matka dospívajícího syna a manželka úspěšného klavíristy. A především skvělá hrdinka netradičního románu spisovatele Roberta Bryndzy, který napsal dávno předtím, než se pustil do svých slavných thrillerových sérií.

Román Ne tak úplně soukromé e-maily Coco Pinchardové je vskutku nevšední. Celý příběh se totiž rozkrývá výhradně prostřednictvím e-mailů, které hlavní hrdinka Coco posílá svým blízkým přátelům, synovi, manželovi a dalším lidem. Kouzlo spočívá v tom, že máte informace pouze z pohledu Coco, odpovědi jejích adresátů zůstávají skryté. Děj se odehrává během deseti měsíců, od Vánoc 2008 do září 2009, kdy si život s Coco hodně pohraje a ona se musí poprat s osudem. Jak to zvládne a jestli nakonec uloví to svoje štěstí, už vám prozradí Ne tak úplně soukromé e-maily Coco Pinchardové.

Roberta Bryndzu, britského mistrného spisovatele napínavých krimithrillerů, není třeba snad ani představovat. Ale nejen jeho fanoušky by mohlo zajímat, co Bryndza psal, než si začal plnit svůj tajný sen a psát právě thrillery. E-mailový román o trochu ztřeštěné Coco udělá radost všem milovníkům lehkonohých a vtipných příběhů s dobrým koncem. Díky netradičnímu zpracování zaujme také ty, kteří rádi objevují jiné literární formy.

Nemám ráda přirovnávání jedné knihy k jiným, ale zde si to neodpustím. Při čtení (či spíše hltání) Coco Pinchardové jsem si několikrát vzpomněla na další dvě, podobně netradičně psané a skvěle vypointované knihy. Tak tedy, pokud vás bavil román v e-mailech Dobrý proti severáku nebo příběh psaný pouze pomocí seznamů Dvacet jedna pravd o lásce, zamilujete si rovněž Ne tak úplně soukromé e-maily Coco Pinchardové. A to hned na první e-mail.

Helena Herynková