Jak přijít k manželství s milionářem

Pro Alexandrii McKenzieovou byla rodina vždycky vším. Možná její dospívání nebylo vždycky stoprocentně růžové a ani v dospělosti nemá na růžích ustláno, ale pro svou rodinu žije. Když se dozví, že její rodiče nejspíš přijdou o svůj dům, hledá způsob, jak jim pomoci. Má v plánu najít si bohatého manžela, který by se o to postaral. Jenže poslední dobou nemůže natrefit na žádného pořádného mužského. A pak na scénu přijde Nick Ryan.

Nicholas je zvyklý na život plný luxusu a příležitostných radovánek. Rozhodně nemá v úmyslu se nějak více vázat, natož doživotně. Už z dětství si přinesl přesvědčení, že neexistuje nic jako šťastné manželství až do smrti plné lásky a radosti. Proto je pro něj poslední přání jeho strýčka jako bodnutí kudly do zad. Pokud chce získat moc nad celou rodinnou společností, musí se oženit a vydržet v manželském svazku po dobu jednoho roku. Kde ale najít ženu, co by se z něj nesnažila vymámit všechny jeho peníze, anebo by celé manželství nebrala až příliš vážně?

Vypadá to, že společnou dohodou dokážou Alexa i Nick vše vyřešit. Ona získá peníze, on manželku. Myslí si, že je nedokáže nic svést z cesty. Ani okolí, ani rodina a už vůbec ne oni sami. Jak to tak ale bývá, vzájemná přitažlivost rozhodně neřekla své poslední slovo a oba dva budou mít hodně práce, aby se od sebe dokázali držet dál. Hlavně si budou navzájem muset prokázat dostatečnou důvěru pro společný život… i budoucnost.

Jennifer Probst vždycky chtěla být spisovatelkou. Svou první lovestory napsala už ve dvanácti letech a od té doby nepřestala. Její hrdinky jí toho hodně naučily. Umí držet hlavu zpříma a jít dál, i když má strach, požaduje ve vztazích vzájemný respekt a je otevřená kompromisu, snům a nezávislosti. Tohle jsou přesně ty typy příběhů, jaké ráda píše a snaží se svým čtenářům zprostředkovat alespoň část toho, co jí v životě dělá šťastnou.

V zahraničí se proslavila především svými erotickými novelami ze současnosti. Její knihy se pravidelně objevují na předních příčkách seznamů bestsellerů New York Times a USA Today. Čas od času si od psaní dává přestávku, například když se vdávala, čekala prvního syna, kupovala dům, znovu otěhotněla, získala titul z Anglické literatury, anebo když se starala o dva psí nalezence. Její prozatím čtyřdílnou sérii Manželství s milionářem mají zahraniční čtenáři ve velké oblibě.

Manželská smlouva je typickým příkladem žánru romance. Příběh je poměrně jednoduchý a snadno předvídatelný, to nic nemění na tom, že se skvěle čte a člověk si u něj dokáže po dlouhém dni krásně odpočinout. Pravda, knihu si více užijí ženy a spíše méně nároční čtenáři, kteří nehledají nic světoborného a mají rádi šťastné a sladké konce.

Všechny postavy jsou sympatické a vy jim tu a tam odpustíte i nějaké to šlápnutí vedle. Autorka nešetřila ani na humoru, proto se nemusíte bát, že byste se při čtení nebavili. Některé průpovídky a slovní přestřelky vám vyloudí nejeden široký úsměv na tváři. Kniha celkově možná nepřichází s ničím novým a převratným, ale o to autorce ani pořádně nejde. Napsala přesně takový kousek, u něhož se uvolníte, pobavíte se, a který vás zahřeje u srdíčka.

Hodnocení: 80%

Autorka: Petra Sýkorová (Syki)

Zdroj obrázku: Jenniferprobst.com, Michelephoenix.com