Fifty Shades of Grey – Padesát odstínů šedi

Děj začínal ve chvíli, kdy se Anastasie chystala na rozhovor s podnikatelem Christianem Greyem. Netušila, že setkání pro ni bude znamenat převrat v jejím dosavadním životě. K Christianovi ji přitahovalo nejen jeho charisma, ale zejména tajemný vzhled a chladnost, se kterou k ní přistupoval. Vzájemná posedlost na sebe nenechala dlouho čekat. Slovo dalo slovo a na světě byl vztah založen na vášnivém sexu a nespoutané vášni, který byl stvrzený písemnou smlouvou. Jediné, co by ji snad mohlo narušit, bylo Christianovo tajemství.

Christian Grey je prototypem muže, po kterém ve skrytu duše touží většina žen. Jeho chladné a panovačné chování je vyváženo obětavostí a neočekávanou citlivostí – jako by se z pana Darcyho z „Pýchy a předsudku“ stal nemrava. Anastasie, jakožto nevinná, něžná a stydlivá dívka, je tou klidnější částí zdánlivě nesourodé, vášnivé dvojice. Autorka E L James se nebála zajít i do takových témat, jakým je svazování nebo S/M a díky tomu je z Fifty Shades – Padesát odstínů šedi jeden z nejzajímavějších titulů na poli současné erotické literatury. Nechybí ani pořádná dávka výprasků, jiskřivých doteků, spoutání ani něžností. Trilogie Fifty Shades svou otevřeností vzbudila mimořádný poprask v USA a obrovský zájem čtenářek všude tam, kde vyšla. U nás se dosud prodalo přes sto tisíc výtisků. Úspěch Fifty Shades dal také vzniknout novému „subžánru“ romanticko-erotické literatury, ve kterém už vyšla řada dalších úspěšných knih, například Obnažená od Sylvie Day.

Kniha se líbí nejen ženám, které touží po erotice a romantice v jednom, ale jistě si najde své čtenáře také mezi muži, kteří mohou získat inspiraci k novým zážitkům.V těchto dnech navíc vychází druhý díl, takže dávka erotiky a romantiky v jednom balení je již dvojnásobná.

Máme pro vás ukázku z druhého dílu

Open publication – Free publishingMore kniha