20240118 Luxor 8

Manuál na spokojenější a šťastnější život: recenze knihy Uzdrav sám sebe

Chcete získat zpět svou rovnováhu a začít naplno ovládat svůj život? Americká klinická psycholožka Dr. Nicole LePera vám ve své knize Uzdrav sám sebe nabídne nástroje k tomu, abyste opustili své zajeté vzorce a naučili se pečovat o své zdraví i duševní pohodu. O tom, co na knihu říká čtenářka Andrea, se dozvíte v její recenzi.

9788024293370

Do rukou se mi dostává naprostý skvost psaný absolutním odborníkem v této oblasti. Miluji knihy o osobním rozvoji, ezoteriku a duchovní literaturu. Tato kniha se stala jednou z mých nejoblíbenějších právě v tomto žánru.

Přečetla jsem již nespočet knih s touto tématikou a každá mi toho do života přinesla mnohé. Mezi ty nejlepší mohu určitě zařadit knihy Čtyři dohody, Miluj svůj život a nyní i tato novinka Uzdrav sám sebe. Je to jako manuál na spokojenější a šťastnější život. Abychom v životě dosáhli skutečného naplnění, uzdravili své tělo i duši a zbavili si se všeho negativního, co jsme si již od dětství vpustili do našich životů.

Opět jsem otevřela oči a zaujatě četla kapitolu po kapitole, abych zjistila co nejvíce o holistické psychologii. Při čtení je znát, že autorka samotná je skutečný odborník, že to není pouhý lajk, který by se jen zaobíral myšlenkami. Autorka za svou kariéru pomohla nespočtu svých pacientů a založila i instagramový účet, který také pomáhá spoustě lidem po celém světě.

Kdysi se ke mně dostala i kniha Musela jsem zemřít a kniha Co když je to nebe od Anity Moorjany. Už kdysi jsem významu zdraví a nemoci přikládala jiný význam a velice mi to pomohlo a zároveň uklidnilo. To samé platí i o této vysvětlené technice: holistická psychologie. Určitě se o tento obor budu zajímat i v budoucnu mnohem více. Velice mě to zaujalo.

O co se vlastně jedná? Jde o pohled na zdraví a nemoc s tím, že spolu souvisí jak tělesné, tak i psychické prožitky. Jsem sama přesvědčena, že tomu tak skutečně je. Síla myšlenky má obrovskou moc a dokázala jsem si to již tisíckrát. Kdyby každý z nás uměl ovládat své myšlenky, věřím, že by na Zemi bylo jak méně nemocí, tak i mnohem šťastnějších a spokojenějších lidí. Že by každý žil tak, jak si skutečně přeje. Všechno by bylo jako pohádka. Ale není to tak jednoduché a ne každý se o tento obor zajímá, tudíž ani plno lidí vůbec netuší, že síla myšlenky a naše psychické rozpoložení ovládají náš život. Kdo by nechtěl být celý život zdravý a spokojený? Věřím, že každý z nás.

A to nejjednodušší, jak začít měnit svůj život k lepšímu, je pořídit si tuto knihu od výborné autorky a psycholožky Dr. Nicole LePera, číst mezi řádky, psát si do knihy vše podstatné a mít tuto knihu neustále u sebe, abychom se k ní mohli neustále vracet, když na okamžik třeba vybočíme z řady a nebudeme si jistí sami sebou.

Knihu hodnotím pěti hvězdami z pěti, je unikátní a skvělá.

Autorkou recenze je Andrea Šmídová.