Jak praví klasik: Nikdo není dokonalý. Výjimečně se může stát, že vám v balíčku s objednávkou od nás přijde něco jiného než to, co jste si objednali, případně je zboží poškozené anebo to prostě není to, co jste si představovali.

I s takovými situacemi se umíme rychle vypořádat a vše napravit. Přihodit se může většinou následující:

1. Zásilka přišla v pořádku, ale uvnitř je něco špatně

Poškozené nebo zaměněné zboží k reklamaci nám prosím doručte osobně do některého z našich knihkupectví nebo poštou na adresu:

Luxor – reklamace, Václavské náměstí 41, 110 00 - Praha 1

K výrobku prosím přiložte kopii účtenky, dodacího listu nebo faktury a také informaci, proč zboží reklamujete. Na vyřízení reklamace máme podle zákona 30 dní.

2. Dopravce se mi snaží předat zásilku, která je viditelně poškozená

Nechte si od dopravce sepsat protokol o poškození zásilky. Popište do něj, v jakém stavu zásilka dorazila. Na adresu info@luxor.cz pošlete e-mail s předmětem "Stížnost na přepravu". Popište v něm celý problém, uveďte na sebe kontakt a nezapomeňte zmínit číslo zásilky a faktury. Naše zákaznické oddělení se vám ozve a domluví se s vámi na dalším postupu.

3. Zboží je v pořádku, ale já už ho nechci, případně jsem zjistil/a, že jsem si špatně objednal/a

Na odstoupení od kupní smlouvy bez udání důvodu máte od převzetí zásilky 14 dní. Nejsnazší cesta je doručit zboží společně s dokumentem o odstoupení od smlouvy na adresu:

Palác knih Luxor, Václavské náměstí 41, 110 00 - Praha 1

K odstoupení můžete použít náš vzorový formulář.

Informaci o odstoupení od smlouvy můžete poslat také e-mailem na adresu info@luxor.cz a zboží nám poslat na adresu Palác knih Luxor, Václavské náměstí 41, 110 00 Praha 1.

Peníze za zboží vám vrátíme do 14 dnů.

Jestliže si s čímkoliv nevíte rady, obraťte se prosím na naše zákaznické oddělení na e-mailové adrese info@luxor.cz nebo na telefonní lince 246 034 246.