Kde zjistím, v jakém stavu je má objednávka?

Pokud máte chuť si povídat, můžete zavolat na naši zákaznickou linku 246 034 246. Stejně dobrý přehled o své objednávce ale získáte také po přihlášení v zákaznické sekci na webu luxor.cz. Zeptat se můžete také e-mailem na adrese info@luxor.cz.

Jak dlouho trvá doručení objednávky?

Pokud jsou všechny objednané položky na skladě, může to být do dvou dnů. Velmi však záleží na skladové dostupnosti a zvolené formě platby a dopravy.

Pokud je na pobočce zboží skladem, mohu si jej vyzvednout ihned?

Ne, prosím, je třeba počkat na výzvu k osobnímu odběru v SMS nebo e-mailem. Jen tak můžeme zajistit, že na vás zboží bude opravdu čekat. Pokud byste se na prodejnu vypravili a vytáhli zboží jen tak z police, nemohli bychom vám započítat desetiprocentní e-shopovou slevu.

Zasíláte zboží do zahraničí?

Ano, na Slovensko. O některých dalších zemích jednáme.

Kdy mi bude vrácena platba?

Ihned po zpracování reklamace nebo odstoupení od smlouvy, zpravidla do týdne.

Kdy a jak je možné objednávku zrušit?

Osobní odběr je možné zrušit kdykoliv. Pokud vám má zboží přijít poštou nebo kurýrem, lze objednávku zrušit před začátkem expedice. V obou případech prosím pište na adresu info@luxor.cz nebo volejte zákaznickou linku 246 034 246.

Proč na webu vidím objednávku neuhrazenou, i když jsem zaplatil?

Taková situace by technicky vůbec neměla být možná. Zkontrolujte prosím váš bankovní účet, zda byla platba skutečně provedena.

Proč nefunguje odkaz ke sledování balíku? Proč dle odkazu zásilka nebyla podána?

Odkaz ke sledování zásilky je funkční až po přijetí a zpracování zásilky přepravcem. To většinou trvá několik hodin od chvíle, kdy zboží opustilo náš sklad.

Je možné přidat k objednávce titul?

U osobního odběru to možné není. Pokud vám má zboží přijít poštou nebo kurýrem, lze to stihnout před začátkem expedice. Pro rychlé vyřízení prosím volejte naši zákaznickou linku 246 034 246.

Je možné objednávku rozdělit a předprodej odeslat později?

U osobního odběru doporučujeme objednat knihu v předprodeji zvlášť, aby na ni zbytek objednávky nemusel čekat. U zboží, které má být doručeno poštou nebo kurýrem, rozdělit objednávku lze, ale zákazník zaplatí druhé poštovné.

Na objednané knize je nalepená samolepka. Jedná se o důvod k reklamaci?

Ve skladu jsou pro evidenci zboží používány snímatelné etikety, nalepené na obálce knihy. Může se stát, že při expedici obdržíte knihu s touto etiketou. Tyto štítky jsou snímatelné s eliminací lepidla a při jejich odstranění by nemělo dojít k poškození knihy. Pokud by přesto při sundání etikety došlo k poničení obalu a znehodnocení knihy, reklamaci samozřejmě vyřídíme standardně.