Naše zákaznická linka je znovu v provozu. Děkujeme za trpělivost a pochopení a omlouváme se za potíže způsobené jejím výpadkem.

1. Informace o zasílání objednávek

Kde zjistím, v jakém stavu je má objednávka?

Pokud máte chuť si povídat, můžete zavolat na naši zákaznickou linku 246 034 246. Stejně dobrý přehled o své objednávce ale získáte také po přihlášení v zákaznické sekci na webu luxor.cz. Zeptat se můžete také e-mailem na adrese info@luxor.cz.

V případě, že vám objednávka nebyla doručena v předem avizovaném termínu, bychom se vám chtěli upřímně omluvit. Současná logistická situace je komplikovaná, problémy řeší všichni dodavatelé a zvláště u titulů skladem u dodavatele nyní může docházet ke zpoždění expedice. Prosíme proto o vaši shovívavost a trpělivost, objednávky zašleme v nejbližším možném termínu.

Zajímá vás, jak personál Paláce knih Luxor zápolí s objednávkami v dobách krize? ZDE můžete nahlédnout do zákulisí našeho největšího obchodu.

Jak dlouho trvá doručení objednávky?

Pokud jsou všechny objednané položky na skladě, může to být do dvou dnů. Velmi však záleží na skladové dostupnosti a zvolené formě platby a dopravy.

Pokud je na pobočce zboží skladem, mohu si jej vyzvednout ihned?

Vyčkejte, prosím, na výzvu k osobnímu odběru v SMS nebo e-mailem. Jen tak můžeme zajistit, že na vás zboží bude opravdu čekat. Pokud byste se na prodejnu vypravili a vytáhli zboží jen tak z police, nemohli bychom vám započítat e-shopovou slevu.

Zasíláte zboží do zahraničí?

Ano, na Slovensko. O některých dalších zemích jednáme.

 

2. Informace o platbách, reklamacích a stornech

Jsou ceny na e-shopu a prodejnách stejné?

Ne, nejen ceny, ale i slevové akce se na prodejnách a e-shopu liší. Pokud Vás něco zaujme na e-shopu, doporučujeme si vytvořit objednávku na osobní odběr na Vaši oblíbenou pobočku a při vyzvedávání zboží se i na pobočce podívat, jaké akce v danou chvíli nabízí.

Kdy mi bude vrácena platba za stornovanou objednávku?

V případě, že objednané zboží nemůžeme zajistit, vaši objednávku raději stornujeme a platbu vrátíme na váš účet. Vrácení platby proběhne ihned po zpracování reklamace nebo odstoupení od smlouvy, zpravidla do jednoho týdne.

Kdy a jak je možné objednávku zrušit?

Osobní odběr je možné zrušit kdykoliv. Pokud vám má zboží přijít poštou nebo kurýrem, lze objednávku zrušit před začátkem expedice. V obou případech prosím pište na adresu info@luxor.cz nebo volejte zákaznickou linku 246 034 246.

Objednal jsem si přes e-shop a přišlo mi jiné zboží, jak mám postupovat?

Omlouváme se Vám za způsobené komplikace, tyto případy jsou vzácné, ale dojít k nim může. V takovém případě kontaktujte náš zákaznický servis, kde Vám navrhneme nejrychlejší řešení.

Zakoupená kniha nebo zboží nesplnily moje představy. 

Nevadí, do 14 dnů od doručení zboží je možné je vrátit a vybrat si třeba něco jiného. Výměnu vyřídíme na jakékoli prodejně LUXOR. Zboží nám také můžete zaslat zpět spolu s Vaším bankovním spojením na adresu skladu.

Přišel mi e-mail s informací, že objednaný titul není dostupný. Jak bude objednávka zpracována?

Pokud objednané zboží není možné zajistit u žádného z dodavatelů, snažíme se vyřídit dodávku alespoň částečně. Zboží, které máme skladem, odesíláme a informujeme vás o titulech, které zaslat nemůžeme.

Proč na webu vidím objednávku neuhrazenou, i když jsem zaplatil?

Taková situace by technicky vůbec neměla být možná. Zkontrolujte prosím váš bankovní účet, zda byla platba skutečně provedena.

Nepřišel mi daňový doklad. Jak mám postupovat dál?

Daňový doklad odesíláme automaticky e-mailem po doručení zásilky. Technika je ale nevyzpytatelná, takže když Vám nepřijde do následujícího dne od převzetí zásilky, kontaktujte, prosím, zákaznický servis na adrese info@luxor.cz.

Proč nefunguje odkaz ke sledování balíku? Proč dle odkazu zásilka nebyla podána?

Odkaz ke sledování zásilky je funkční až po přijetí a zpracování zásilky přepravcem. To většinou trvá několik hodin od chvíle, kdy zboží opustilo náš sklad.

Je možné přidat k objednávce titul?

U osobního odběru to možné není. Pokud vám má zboží přijít poštou nebo kurýrem, lze to stihnout před začátkem expedice. Pro rychlé vyřízení prosím volejte naši zákaznickou linku 246 034 246.

Je možné objednávku rozdělit a předprodej odeslat později?

U osobního odběru doporučujeme objednat knihu v předprodeji zvlášť, aby na ni zbytek objednávky nemusel čekat. U zboží, které má být doručeno poštou nebo kurýrem, rozdělit objednávku lze, ale zákazník zaplatí druhé poštovné.

Zboží dorazilo poškozené. Jak mám postupovat dál?

Pokud k takové situaci došlo, opravdu nás to mrzí. Reklamaci vyřídíme osobně na jakékoli prodejně LUXOR nebo Vás poprosíme o zaslání zboží zpět na adresu skladu Luxor – reklamace, Václavské náměstí 41, 110 00, Praha 1.

Na objednané knize je nalepená samolepka. Jedná se o důvod k reklamaci?

Ve skladu jsou pro evidenci zboží používány snímatelné etikety, nalepené na obálce knihy. Může se stát, že při expedici obdržíte knihu s touto etiketou. Tyto štítky jsou snímatelné s eliminací lepidla a při jejich odstranění by nemělo dojít k poškození knihy. Pokud by přesto při sundání etikety došlo k poničení obalu a znehodnocení knihy, reklamaci samozřejmě vyřídíme standardně.

 

3. Informace o dárkových a slevových poukazech

Mám dárkový nebo slevový poukaz, kterému bude brzy končit platnost. Jak ho za současné situace mohu uplatnit?

Nebojte se - poukaz vám nepropadne. Platnost dárkových a VIP poukázek Luxor, kterým končí platnost v období 14. 3. až 8. 6. 2020, je prodloužena do 30. 8. 2020.

Nyní už přijímáme dárkové a VIP poukázky při nákupech ve všech kamenných prodejnách i na e-shopu Luxor.cz