Ta jediná, osudová

Není třeba tajit, že tahle pohádka pro dospělé z pera Sylvie Day uchvátila nejednu čtenářku. Je v ní vášeň, láska, živočišný sex, zamilovanost, touha tak spalující, že až bolí. Ano, je to stokrát dokola to samé, ale strašně dobře se to čte a je fajn být aspoň na chvilku tou úžasnou, krásnou a neodolatelnou Evou, po které šílí každý muž.

Vztah Evy a Gideona prošel i přes krátké trvání mnohými peripetiemi, od zběsilé žárlivosti, přes traumata z dětství a dospívání, ve kterých hrála velkou roli rodina každého z nich. Došlo i na „rozchod“, pořádné usmiřování a uvědomění si, že tu jsou nejen jeden pro druhého, ale i to, že jeden bez druhého nejsou nic. Že teprve jako pár dokážou čelit všem běsům, překonat je a jít společnou cestou.

New York polykal všechno, co do něj vstoupilo, kdežto Gideon si vodil město na zlaceném vodítku.
A byl můj. I se snubním prstenem na ruce jsem někdy měla co dělat, abych tomu věřila.
Nikdy nebude jen tak nějaký muž. Byl dravost zahalená v eleganci, dokonalost zastíněná chybami. Byl osa mého světa, osa celého světa.

Poslední díl Crossfire série dovedl Evu a Gideona až před oltář. Není žádným tajemstvím, že ti dva se vzali. Sami, bez rodiny. Ale vzhledem k jejich společenskému postavení a rodinným vazbám není možné, aby neuspořádali ještě jednu svatbu, oficiální, pro rodinu, přátele i celou širokou veřejnost. K velkolepé svatbě vlastně směřuje celá kniha. Šaty, výběr květin, místo… každá nevěsta chce mít svůj nejkrásnější den na sto procent a klapnout musí všechno. Paparazzi už se třesou nedočkavostí a bulvární plátky neurvale šťourají, kde se dá. Není nad pikantnost ze života mocných! Ale celé to není tak růžové, jak se na první pohled zdá, konec příběhu je více než překvapivý, a v každém případě nečekaný!

Doporučuji všem čtenářkám, které vyžadují svou dávku emocí, mají rádi hořkosladké příběhy, občas chodí s hlavou v oblacích a ještě pořád věří na lásku až za hrob. Na tu jedinou, osudovou.

Hodnocení: 93 %

Autorka: Lucie Bednářová