Půjčit si někdy něco od sestry? Maximálně tričko nebo svetr

Ellie a Rosie spolu bydlí v jednom bytě a docela jim to klape i přes odlišný životní styl. Umělecky založená Rosie je duší bohémka a život si užívá plnými doušky. Co známost, to bohatý mladík. Večírky, párty, luxusní večeře jsou u ní na denním pořádku. Ellie, její pravý opak, má ráda svůj klid, k němuž patří odrbané tepláky a dobrý film v televizi po boku nejlepšího kamaráda, kterého bere spíše jako bratra. To platí do chvíle, než pozná nejnovější objev své sestry, krásného milionáře Olivera.

Stačí jeden pohled na chlapa snů a už to vypadá, že je Ellie ztracená. Není hloupá a uvědomuje si, že sbalit kluka své sestry je hodně přes čáru, je to však silnější než ona. Aby se svému vysněnému princi zalíbila, od základů mění svoje zvyky. Začne cvičit, zdravě jíst, změní účes, a to všechno jen proto, aby se stala Rosie se vším všudy, tedy i s Oliverem…

Láskou zaslepená Ellie kráčí vstříc parádnímu životnímu přešlapu…

Román Sestrám by se milenci krást neměli, je skvělou oddechovou záležitostí. Dokonce mě vrátil zpátky v čase do bezstarostných devadesátek. Svou atmosférou a stylem vyprávění mi připomněl knížky, které jsem v té době četla v hojném množství. Vlastně je mám ráda pořád. Jejich pojítkem jsou nezadané hrdinky s nudným zaměstnáním, vždy obklopené partou dobrých kamarádů, připravené čelit výzvám osudu s velkou dávkou humoru. Ano, v jejich čele stojí Bridget Jones.

Příběh je psán v první osobě, z pohledu Ellie, kterou jsem si oblíbila pro její ztřeštěnost, ale i přátelskost a citlivost. Knížka se čte lehce a určitě po ní rády sáhnou čtenářky různých věkových kategorií. V příběhu nejde jen o to, zda je morální ochutnat zakázané ovoce, ale především je připomínkou toho, jak jsou pro život důležité rodinné a přátelské vazby. A těch si v knize užijete požehnaně.

Autorka: Barbora Javorková