I hrdina skrývá temnou stránku

Alexa Hollandová se po několika týdnech, které strávila dovolenou a zahlazováním ran po nečekané smrti své matky, vrací zpátky do práce. Posledních šest let dřela jako osobní asistentka úspěšného fotografa Benita, byla si jistá sama sebou i svou prací, ale po svém nervovém kolapsu má pod sebou vratké schody. Alexa plánuje zhostit se nového úkolu se vší vehemencí, když však zjistí, že středobodem focení je Caine Carraway, úspěšný bostonský podnikatel a především muž, kterému její otec zpackal celý život, protože se podílel na smrti Cainovy matky, neočekává nic dobrého ve svůj prospěch. Její obavy jsou oprávněné. Nejenže setkání proběhne katastrofálně, Alexa také dostane okamžitého padáka.

Souhrou událostí se nakonec stane novou asistentkou samotného Caina, který nevraživost vůči ní ani v nejmenším nepředstírá. I když už Alexu nikdy nechtěl vidět, považuje za zadostiučinění projevovat jí svou svrchovanost šéfa. Doslova si užívá, když Alexe zadává ty nejhloupějšího a nejzbytečnější úkoly. Alexa silou vůle zatíná pěsti a podřizuje se jeho diktátu, v podstatě mu i rozumí, ale přesto v ní bují nutkání poslat ho do horoucích pekel a pěkně mu vytmavit, jak arogantně se chová.

Atmosféra mezi nimi je podobna sopce před vybuchnutím. Alexa se snaží být co nejvýkonnější a přežít šéfův teror. Caine zase vymýšlí, jakou další nálož úkolů by jí mohl hodit na bedra. Ale jiskřivou přitažlivost, která každým dnem sílí, ignorovat nejde. Jednoho večera jí propadnou natolik, že nic už nebude takové jako dřív. Caine v sobě nese cosi temného, co mu brání se otevřít citům, Alexa se ale nevzdává tak lehce a chce si najít cestu do jeho srdce. Je to však vůbec možné?

Samantha Youngová se po úspěšné sérii Dublin Street pustila do dalšího žhavého příběhu, který zvládla s bravurou. Sic se jedná o celkem kýčovitý motiv sexy šéfa s temnou minulostí kontra sličná asistentka, má v sobě Hrdina jisté kouzlo. Caine se při každém náznaku citů stahoval, Alexa se snažila pod jeho tvrdou slupku proniknout. To už také známe, ale tenhle příběh má díky rychlému spádu děje takový svěží a nenásilný nádech.

Nejvíce mne však zaujala postava Effie, což byla světaznalá žena a Caineova sousedka, které se jako jediné ženě svěřoval. Podle mě by bez ní byli oba nahraní, protože Effie je postrkovala tím pravým směrem. Každopádně Hrdina se četl lehce a díky svým rozličným postavám ani na chvilku nedal prostor nudě.

Autorka: Pavla Krejčí