Toto kanonické dílo vzniklo již před 30 lety a od té doby se svět reklamy změnil. Miles Young jej proto aktualizuje, aby bylo užitečné i dnes. Nejen digitální revoluce, ale i rostoucí ekonomiky Číny, Koreje a Japonska, stejně jako volba značky a vytváření kvalitního obsahu – to vše má v dnešní době vliv na cílové příjemce. Kniha obsahuje ukázky kampaní pro velké značky, jako jsou Coca-Cola, Louis Vuitton, IMB, a k tomu řadu „anekdot“ a zkušeností z praxe. Odhaluje tak tajemství úspěšné reklamy 21. století.
Sdílet
Podobné články
Ostatní 3. 4. 20240
Jak si vyrobit záložku do knížky
Žádné oslí uši! Každý čtenář ví, že jediným správným způsobem, jak se…
Ostatní 26. 12. 20230
Chcete mít nové čtení ihned u sebe? Dejte šanci digitálním knihám!
Nad papírovou knihu není, slyšíme často od čtenářů – těm digitálním se…
OstatníKnižní zajímavosti 10. 7. 20230
Zažít nudu? Vadí! Cestovní hry, které se vyplatí přibalit do batohu
Když vás na cestách přepadne dlouhá chvíle, hodí se mít s sebou…
Napsat komentář